zaterdag 14 mei 2011

Tatoeage in de Tibetaanse taal

Voor de beste en meest betrouwbare Tibetaanse vertalingen ben je bij mij aan het juiste adres!
Mail je verzoek naar soputsundue8@gmail.com en ik adviseer je graag over de creatie van jouw persoonlijke en decoratieve Tibetaanse tatoeage.

Kwaliteit
Kies je voor mij dan kies je voor de beste kwaliteit. Een vertaling van mij is een eenmalige investering waar je je leven lang plezier van hebt. Een tatoeage is voor altijd en mijn advies is elk risico op fouten uit te sluiten. Investeer niet alleen in de tatoeage maar zeker ook in de vertaling!


Mijn vertalingen
Doordat ik samenwerk met een Nederlandse partner lever ik de perfecte vertaling aan; de juiste Nederlandse uitspraak wordt vertaald naar de juiste Tibetaanse tekst.
Westerse namen vertaal ik fonetisch omdat de Tibetaanse taal is opgebouwd uit klanken in plaats van letters. De uitspraak is precies hetzelfde. Kleine teksten die als tatoeage worden geplaatst zijn vaak universeel en dus ook goed te vertalen naar het Tibetaans.


Online vertaalmachines
Met regelmaat vragen mensen mij of ik een vertaling wil controleren. Ik zie onmiddellijk dat het vertaald is door een machinevertaler. Het resultaat ziet er misschien mooi uit, maar het is de slechtst denkbare letterlijke vertaling. Ook vind ik het gênant om te zien wat voor slechte vertalingen er ronddwalen op internet. Ik heb daarom besloten om geen vertalingen meer te controleren.
Ik ben alleen verantwoordelijkheid voor het maken van mijn eigen correcte vertalingen.

Foto document
Je krijgt de vertaling aangeleverd in een professioneel hoge resolutie fotodocument. Hiermee sluit ik uit dat jouw computer bepaalde karakters niet kan lezen. Met dit document kun je ook zelf op zoek naar de gewenste grootte van jouw tatoeage. Daarnaast kun je dit document draaien voor een vertikale tatoeage.

Betaling
Ik vraag voor de vertaling een vergoeding, afhankelijk van de grootte van de tekst. Wanneer je je voorstel mailt, laat ik je meteen weten wat de kosten zijn. Ik maak de vertaling nadat ik eerst het afgesproken bedrag heb ontvangen. Vandaag betaald betekent morgen de vertaling in de mail!

Ik ben ervaren, eerlijk en betrouwbaar en daarom kun je mijn vertalingen met een gerust hart laten tatoeëren.
Je bent van harte welkom!


བཀྲ་ཤིས་བདེ་ལེགས་ཞུ།